اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

امید به دشمن در قاموس بسیج نمی‌گنجد/ تحقق «ما می‌توانیم» در فرهنگ بسیجی

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه فرهنگ بسیجی «ما می‌توانیم» را به تصویر کشید گفت: چشم امید به دشمنان در قاموس بسیج نمی‌گنجد.

امید به دشمن در قاموس بسیج نمی‌گنجد/ تحقق «ما می‌توانیم» در فرهنگ بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مرتضی سیاهوشی بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با تاکید بر اینکه بسیج یکی از الطاف معجزه‌گونه الهی بود که بر ملت ایران ارزانی شد اظهار کرد: پایه‌گذاری بسیج توسط امام راحل با توجه به اینکه آینده را به درستی و روشنی می‌دیدند، گذاشته شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با ورود بسیج در جنگ هشت ساله که حمایت همه قدرت‌های جهان را داشت، فاتح میدان شد افزود: بسیج همه اقشار با تمام توان برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به جایگاه محوری و راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف در کشور گفت: فرهنگ و تفکر بسیج در حوزه‌هایی نظیر صنایع دفاعی حکمفرما بود که ما در آن موفق بودیم.

وی فرهنگ و تفکر بسیجی را دین‌محور، ولایت‌محور، نهراسیدن از دشمن، تحقق شعار ما می‌توانیم، نگاه به توان داخل و قطع امید از بیگانگان خواند و تاکید کرد: چشم امید به دشمنان در قاموس بسیج نمی‌گنجد.

سیاهوشی در ادامه با بیان اینکه هفته بسیج به شعار «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» نامگذاری شده است، از برگزاری ۷۵ برنامه محوری به مناسبت این هفته در تویسرکان خبر داد.

وی سرکشی از خانواده شهدا، دیدار نخبگان بسیجی با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های پیشکسوتان جهاد و شهادت، میقات صالحین، حضور جمعی بسیجیان در نماز جمعه را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان در روز پنجم آذرماه در مصلی تویسرکان خبر داد و گفت: یادواره شهدا، نشست تبیینی سبک زندگی اسلامی، کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد، نشست تبیینی نقش بسیج در تداوم انقلاب، توزیع بسته‌های حمایتی بین محرومان به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بسیج سه واحد مسکونی روستایی و خانه عالم افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول